نوشته های مرتبط: ورزش کردن، از شما کارآفرین بهتری میسازد
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.
چگونه سازمانی خلاق در کسبوکار خود ایجاد کنیم؟
سازمانهای خلاق، در مسیر اهداف خود پیشگام هستند و در میادین رقابت معمولا پیروز میدان میشوند. در این مطلب به معرفی اصول تشکیل سازمانهای خلاق میپردازیم.
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
چه افرادی نباید وارد استارتآپها شوند؟؟
قبل از شروع فعالیت خود در استارتآپ با سختیهی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آنها سازگار هستید یا نه.
رویکرد استارتآپی بانک مرکزی در انتشار ویرایش ضوابط پرداختیاران
بانک مرکزی به تازگی ویرایش سوم مستند «فناوری مالی و ضوابط پرداخت یاران» را منتشر کرده؛ مستندی که میتوان گفت توسط آن، گامی مهم در راستای سهولت کار پرداختیارها برداشته شده است. اما موضوع دیگری که به اندازه انتشار همین مستند اهمیت دارد، رویکرد استارتآپی بانک مرکزی در نحوه تدوین و انتشار این سند است.
تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارتآپ را پیشبینی میکند
همهی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجهی خود را روی یک ایده سرمایهگذاری کنند، باید تقاضای بالقوهی بازار را به روشهای مختلف ارزیابی کنند.
با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید
فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت میشود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته میشود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.