نوشته های مرتبط: ۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حمایت مرد شماره یک دنیای تنیس از استارتآپها
با مشارکت آکادمی تنیس رافائل نادال، سه استارتآپ برتر ورزشی اسپانیا جذب سرمایه کردند.
هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید
گاها به ما یاد دادهاند در زمینه حرفهای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه خوبی نیست. از بهکار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آوردهایم، درباره خود بپرهیزید.
تقویت سرمایهای ویسیها، راه حل چالش سرمایه استارتآپها
میترا افضل: «تقویت سرمایهای و حمایتهای اصولی و حرفهای از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه، بهترین روش برای حل مشکل سرمایه استارتآپهاست.»
مسیر راهاندازی استارتآپ خود را هموارتر کنید
راهاندازی یک کسبوکار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالشبرانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب میتواند این راه را برای شما هموارتر کند.