نوشته های مرتبط: مهمترین ویژگی مورد نیاز در مسیر کارآفرینی
قهرمان صرفهجویی در زمان شوید!
در این گزارش به شش روش برای صرفهجویی روزانه در وقت، جهت افزایش بهرهوری کاری میپردازیم.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
مدیری سختگیر در استفاده از زمان خود باشید
برای پیروزی در میدان رقابت، باید از زمانتان درست استفاده کنید تا بازده خوبی در انجام کارها داشته باشید.
نکاتی که باید در مورد نوآوری بدانید
اغلب مردم فکر میکنند که نوآوران بزرگ، نوابغی هستند که بهراحتی زمینهساز پیشرفتی عظیم میشوند؛ اما نوآوری واقعی به این سادگی حاصل نمیشود.
هر کارآفرین، به اندازه سه کارمند کار میکند!
کارآفرینان تاثیر فوقالعاده زیادی روی جامعه دارند. این افراد به اندازه سه کارمند کار میکنند و زندگی بسیاری از افراد از جمله کارمندانشان را تحت تاثیر قرار میدهند.
حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها کافی نیست
مسعود گلشیرازی: «حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها بسیار کم است و لازم است سرمایهها بیشتر به سمت صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر بروند.»
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید
گاها به ما یاد دادهاند در زمینه حرفهای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه خوبی نیست. از بهکار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آوردهایم، درباره خود بپرهیزید.