نوشته های مرتبط: تکشاخهای سیلیکونولی، بیش از حد ارزشگذاری شدهاند
۱۰ روز تا آخرین مهلت ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
استارتآپهای ایرانی تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
اکوسیستم استارتآپی منطقه منا در چند قدمی فضای کارآفرینی اروپا و آمریکا
آمارها و بررسی کارشناسان، نشان از پیشرفت بسیار سریع اکوسیستم استارتآپی در منطقه منا دارند و افزایش سرمایهگذاری خطرپذیر در این منطقه، این اکوسیستم را به استانداردهای جهانی، بیش از پیش نزدیک میکند.
صفر تا صد راهاندازی استارتآپ در ايران (قسمت اول)
به دنیای استارتآپها خوش آمدید! اگر رویای راهاندازی استارتآپ در سر دارید، با ما همراه شوید تا در این مطلب گامبهگام شما را تا راهاندازی استارتآپتان راهنمایی کنیم.
نگاه ویژه مجلس به استارتآپها و سرمایهگذاران جسورانه در قانون بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی برای حمایت از استارتآپها به شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه از جهت تامین سرمایه، تصويب قوانین و تسهیل ارتباطات، توجه ویژه دارد.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
عدم حمایت کافی از ویسیها، چالش اصلی سرمایهگذاری در استارتآپها
سلمان خدادادی: «چالش اصلی فرهنگسازی و نبود فرهنگ سرمایهگذاری در طرحها و پروژههای فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.»