نوشته های مرتبط: تکشاخهای سیلیکونولی، بیش از حد ارزشگذاری شدهاند
بررسی اکوسیستم موفق کسبوکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور
وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبهبندی استارتآپها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارتآپها در رتبه 48 قرار دارد.
مهمترین اصول اداره شرکتهای تکنفره چیست؟
اگر شرکتی را تأسیس کردهاید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهمترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکتهای تکنفره میپردازیم.
اعتراض همگانی به انحصارطلبی اسنپ
شرکتهای تپسی، ماکسیم و الوپیک با ارسال نامهای رسمی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون حقوقی ریاست جمهوری، خواستار پیگیری موضوع و برخورد با انحصارطلبی این شرکت شدهاند.
سرمایهگذاری شرکتی چه تفاوتی با سرمایهگذاری خطرپذیر دارد؟
سرمایهگذاری خطرپذیر به دایره مجموعههایی که اصل فعالیتشان را بر این عمل بنا نمودهاند و با عنوان VC شناخته میشوند، محدود نمیشود.
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.