نوشته های مرتبط: ۵ نکته برای شروع یک کسب‌وکار موفق

هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روش‌های کلاسیک انجام می‌شد، اما در محیط‌های استارت‌آپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روش‌های کلاسیک نمی‌توانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخ‌های کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسب‌وکار می‌شدند.

دلایل شکست استارت‌آپ‌های تحول آفرین

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۶/ ۹ دقیقه

بسیاری از استارت‌آپ‌هایی که با ایده‌ی خلاقانه‌ی خود تحول اساسی در بازار ایجاد می‌کنند، بعد از مدتی دچار رکود می‌شوند و درنهایت شکست می‌خورند.

چه افرادی نباید وارد استارت‌آپ‌ها شوند؟؟

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۹/ ۳ دقیقه

قبل از شروع فعالیت خود در استارت‌آپ با سختی‌هی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آن‌ها سازگار هستید یا نه.

تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارت‌آپ را پیش‌بینی می‌کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

همه‌ی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجه‌ی خود را روی یک ایده سرمایه‌گذاری کنند، باید تقاضای بالقوه‌ی بازار را به روش‌های مختلف ارزیابی کنند.

با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۳/ ۹ دقیقه

فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت می‌شود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته می‌شود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.

کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۱/ ۶ دقیقه

جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسب‌وکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره می‌دهد.

ایده استارت‌آپ را با این روش‌ها پیش از اجرا ارزش گذاری کنید

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۵/ ۷ دقیقه

در تدوین طرح کسب‌وکار به منظور پیشگیری از شکست باید قبل از اجرای ایده با توجه به معیار‌های مناسب، آن را ارزش‌گذاری و امکان‌سنجی کنید.