نوشته های مرتبط: ۲۰ نکته برای موفقیت در تماسهای تجاری
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.
آسیبشناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسبوکار
آسیب شناسی سازمان کمک میکند تا شرایط فعلی سازمانها با معیارهای ایدهآل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.
داستان پنج کارآفرین بزرگ که بدون سرمایه به موفقیت رسیدند
شنیدن داستان موفقیت افرادی که هیچ سرمایهای برای شروع کسبوکارشان نداشتند، به ما امید میدهد که بر مشکلات کسبوکار خود غلبه کنیم.
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
چه ویژگیهایی یک مدیر فروش را «بهترین» میکند؟
مدیر فروش نقش بسیار مهمی در موفقیت گروه فروش دارد. در این مطلب به پنج تمرینی که رمز موفقیت مدیر فروش را نشان میدهد و سبب پیروزی تیم فروش میشود، پرداختهایم.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.