نوشته های مرتبط: ۲۰ نکته برای موفقیت در تماسهای تجاری
طرز فکر کارآفرینان با افراد عادی چه تفاوتی دارد؟
کارآفرینان طرز فکر مخصوصی دارند که باعث تمایز آنها از افراد عادی و موفقیتشان در مسیر پرچالش کارآفرینی میشود.
توافق معاونت جوانان و صندوق کارآفرینی امید برای اعطای وام بدون بهره
معاون ساماندهی امور جوانان از توافق برای تأمین اعتبارات و کمک به تشکلهای کارآفرینی جوانان در کل کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال در حدود ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار با کارمزد۴ درصد جذب میکنیم.
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
مشتری راضی، اصلیترین منبع درآمد شماست
برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسبوکار شما کمک میکند.
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.