نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارت‌آپ‌ها

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

سرمایه گذاری در استارت آپ ها به جای خرید خودرو

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۱/ ۳ دقیقه

اگر ۳۰ هزار نفری که یک شبه با ۳۵ میلیون دلار سرمایه برای پیش فروش خودرو در کشور ثبت نام کردند، سرمایه شان را در استارتاپ‌های سطح A سرمایه‌گذاری می‌کردند می‌توانستند ۱۲۵ کسب و کار نوپای رو به رشد را حمایت کنند، و این امر نه تنها به کارآفرینی کمک می‌کرد بلکه ارزش سرمایه آن­ها را طی چند سال به میزان قابل توجهی افزایش می‌داد که اخیرا با قانونی شدن تامین سرمایه خرد جمعی در ایران این امکان برای مردم فراهم شده است.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

مشکلی برای عرضه غول‌ استارت‌آپ‌های اینترنتی در بورس وجود ندارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۲/ ۶ دقیقه

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران گفت: مشکلی برای عرضه غول‌ استارتاپ‌ های اینترنتی در بورس وجود ندارد.

رسانه‏‌ها نقش مهمی در اکوسیستم نوآوری دارند

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۴/ ۴ دقیقه

علیرضا باباخان گفت: «صداوسیما می‌تواند مردم را به سمت سرمایه‌گذاری در اکوسیستم نوآوری سوق دهد.»

افزایش فروش در ۳ ثانیه

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۰/ ۷ دقیقه

با خواندن این مطلب تاثیرگذارتر تبلیغ کنید.

آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶/ ۶ دقیقه

اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهن‌ها می‌رسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسب‌وکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدف‌گذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمی‌شود.

تاسیس اولین فراصندوق سرمایه گذاری کشور با همکاری دانشگاه آزاد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۴/ ۲ دقیقه

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی اولین فرا صندوق سرمایه‌گذاری در کشور با همکاری این دانشگاه خبر داد.