نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
۱۴ روش برای آن که میلیاردری خودساخته شوید (قسمت اول)
بنجامین پی هاردی، دانشجوی دوره دکترای روانشناسی انگیزش و یکی از موفقترین نویسندگان این حوزه، چهارده روش بیانشده در این مطلب را در اختیار کسانی قرار داده است که میخواهند در مسیر میلیاردر شدن قدم بردارند.
سرمایهگذاری ۲ میلیارد دلاری سرمایهگذاران خطرپذیر در بخش خصوصی صنعت فضا
آمارها نشان میدهند که در سال ۲۰۱۷ میلادی چیزی حدود ۲ میلیارد دلار در بخش خصوصی صنعت فضا سرمایهگذاری شده است که میزان زیادی از این سرمایه، از سوی سرمایهگذاران خطرپذیر است.
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
با حمایت سرمایهای از ویسیها، ایدههای استارتآپی نخبگان را به ثمر برسانیم
قاسم انصاری رنانی: «فرایند ایده به محصول استارتآپها زمانی به موفقیت خواهد رسید که نهادهای مرتبط، با حمایت سرمایهای از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، در به ثمرنشاندن کسبوکارهای نوپا سهیم شوند.»
چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟
زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه میکند، باید چه روندی برای برندسازی آنها در پیش بگیرد؟
شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارتآپها
امروزه وقتی صحبت از سرمایهگذاری در استارتآپها به میان میآید، خودروسازان عضو ثابت این سرمایهگذاری هستند.
از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟