نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
سرمایهگذاری ۲.۶ میلیوندلاری قهرمان تنیس در استارتآپهای اروپایی
اندی ماری، قهرمان تنیس، از طریق پلتفرم سرمایهگذاری «سیدرز»، در ۲ استارتآپ «گودباکس» و «زومداک» سرمایهگذاری کرد. این ۲ استارتآپ بخشی از سرمایهگذاری او در استارتآپها با ارزش ۲.۶ میلیون دلار است.
از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
مداخله در امور استارتآپها، مهمترین مانع است
علیرضا کلاهی: «برای موفقیت یک استارتآپ، شرط اول سرمایه است. اگر سرمایهگذاران بزرگ از استارتآپها حمایت نکنند، آنها نمیتوانند موفق شوند.»
چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
راز موفقیت استارتآپهای نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کردهاند؟ در این مطلب خواهیم خواند.
مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارتآپ شما هستند
مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارتآپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
سرمایهگذاری ۲۰۰ میلیوندلاری علیبابا در استارتآپ هندی فعال در حوزه تجارت الکترونیک
علیبابا، غول چینی دنیای تجارت الکترونیک، قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار در استارتآپ «بیگبسکت»، سوپرمارکت آنلاین هندی، در ازای دریافت ۲۵ درصد از سهام این شرکت سرمایهگذاری کند.