نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
صادرات ۴۵۰ میلیون دلاری محصولات دانشبنیان به ۶۰ کشور جهان
عملکرد کارآفرینان و استارتاپهای ایرانی نشان میدهد که تاکنون 3800 شرکت تشکیل شده و 60 هزار میلیارد فروش و 450 میلیون دلار صادرات داشته است.
روابطعمومی چیست و چرا مهم است؟
روابطعمومی یعنی هنر ارسال پیامهای مناسب به افراد در مکانهای مناسب و بیان روایتهای متناسب با اهداف.
تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند
دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.
مقابله ترامپ با سرمایهگذاری چین در سیلیکون ولی
به خاطر افزایش تنش میان دو قدرت بزرگ تکنولوژی جهان – یعنی آمریکا و چین-بعضی از کارآفرینان حوزه تکنولوژی از حس پشیمانی بهعنوان یک فروشنده ناراضی هستند.
راهاندازی ۶ نوع صندوق خطرپذیر مشارکتی در حوزه دانشبنیان
دکتر بهزاد سلطانی، رئيس صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در نشست خبری در خصوص فعالیتهای این صندوق، تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانشبنیان، طرحهای مصوب برای دریافت تسهیلات، مدل سرمایهگذاری و برنامههای صندوق برای شرکتهای دانشبنیان مطالبی را ارائه کرد.
از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید
اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسبوکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.
هلدینگها، سرمایهگذاری در حوزه نوآوری را تقویت کنند
مدیرعامل فرابورس نوآوری را یکی از مولفههای اقتصاد دانشبنیان برشمرد و گفت: مادامی که دانش شما ارزش اجرایی نداشته باشد، ثروتی هم در پی نخواهد داشت و برعکس اگر بتوان آن را اجرایی کرد درآمد و ثروتی که در پی آن به وجود میآید رشد و توسعه اقتصادی را نیز رقم خواهد زد.