نوشته های مرتبط: کشف فرصتهای کارآفرینی، عاملی برای پیشرفت اقتصادی
دو مدل سرمایهگذاری در کسبوکارهای استارتآپی
«بهتر است ببینیم اسنپ برای ایران چه کرده است. ما کارآفرینی و اشتغالزایی داشتهایم»؛ این جمله، پاسخ مدیرعامل اسنپ در برابر ابراز نگرانی درباره مدل سرمایهگذاری روی اسنپ و دیگر شرکتهای «گروه اینترنتی ایران» است. نگرانی از مدل سرمایهگذاری که در آن از کارآفرین بنیانگذار خبری نیست و تملک به صورت صد در صدی متعلق به سرمایهگذار است. در طرف مقابل اما مجری برنامه که دیدگاه مخالف دارد ماحصل کار اسنپ را «کارآفرینی» نمیداند!
سامانه بازاریابان بیمیتو برای گسترش بیمه و درآمدزایی کاربران رونمایی شد
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از شرکت دانشبنیان «بیمیتو» از سامانه بازاریابان این استارتآپ رونمایی کرد.
هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در آخرین روزهای پاییز برگزار میشود
هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره، به همت موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۹۷ در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. مدرس این دوره همچون دورههای گذشته امیرحسین مظاهری، مولف کتاب «رقص عقابها» یکی از پرفروشترین کتابهای مدیریتی ایران است.
دلایل شکست استارتآپ ها در ایران
در این روزهای ایران، بحث شکست خوردن استارت آپ ها بسیار مهم است. در ایران افرادی که به دنبال راهاندازی استارت آپ هستند عموماً جوانان و تازه دانشآموخته ها هستند.
نامه انجمن شرکتهای خدمات گردشگری خلاف قوانین است
نیما قاضی، مدیرعامل علیبابا در حاشیه دورهمی فعالان حوزه گردشگری از نامه غیر اصولی انجمن شرکتهای خدمات گردشگری گفت.
مهمترین اصول اداره شرکتهای تکنفره چیست؟
اگر شرکتی را تأسیس کردهاید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهمترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکتهای تکنفره میپردازیم.
اعتراض همگانی به انحصارطلبی اسنپ
شرکتهای تپسی، ماکسیم و الوپیک با ارسال نامهای رسمی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون حقوقی ریاست جمهوری، خواستار پیگیری موضوع و برخورد با انحصارطلبی این شرکت شدهاند.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.