نوشته های مرتبط: ۴ مسیر ایدهیابی کسبوکار نوآورانه
این محافظ صفحه هوشمند، کار با گوشیهای بزرگ را بسیار آسانتر میکند
یکی از معایب تلفنهای همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، در دسترس نبودن تمام نقاط صفحه نمایش است. محصول استارتآپ «نامبیز» این مشکل را حل کرده است.
۱۰ روز تا آخرین مهلت ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
استارتآپهای ایرانی تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
رباتهایی که توسط کودکان برنامهنویسی میشوند
بازار رباتهای بلوکی بسیار داغ شده است و کودکان علاقه خاصی به این رباتها دارند. یکی از فعالان این بازار، استارتآپ Codey Rock است.
گجتی که کیفیت خواب شما را افزایش میدهد
استارتآپ سایلنتمد (Silentmode)، چشمبند هوشمندی تولید کرده است که کیفیت خواب شما را افزایش میدهد.
نگاه ویژه مجلس به استارتآپها و سرمایهگذاران جسورانه در قانون بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی برای حمایت از استارتآپها به شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه از جهت تامین سرمایه، تصويب قوانین و تسهیل ارتباطات، توجه ویژه دارد.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.