نوشته های مرتبط: ۴ مسیر ایدهیابی کسبوکار نوآورانه
بازگشت هزار نخبه ایرانی به کشور برای راهاندازی استارتآپ
هزار نخبه ایرانی به کشور بازگشته و با راهاندازی استارتآپهایی، بسیاری از فارغ التحصیلان را مشغول به کار کرده اند.
۶ سوال که قبل از پیوستن به یک استارتاپ باید بپرسید
در این مقاله نکاتی بیان می شود که همه افرادی که می خواهند به یک استارتاپ بپیوندند، باید قبل از پیوستن به آن بدانند.
هزینه اولیه استارتاپ را به این کارها اختصاص دهید
هزینههای اولیهی استارتاپ باید با دقت و برنامهریزی کامل انجام شوند؛ پس اگر قصد راهاندازی یک کسب و کار اینترنتی دارید به نکات زیر به دقت توجه کنید.
۱۰ درس بزرگ از کارآفرینان جوان که باید بدانید
در این مقاله، به معرفی ۱۰ کارآفرین جوان و درسهایی از فعالیتهای آنها میپردازیم.
راز اصلی جذب سرمایه برای استارتآپ چیست؟
استراتژیهای متفاوتی برای جذب سرمایه برای استارتآپ وجود دارد؛ اما مهمترین آنها این است که با فرآیند جذب سرمایه مانند فرآیند فروش رفتار کنید.
بهترین زمان برای جذب سرمایهگذار استارتاپ چه وقت است؟
برای اینکه بدانید بهترین زمان برای جذب سرمایهگذار استارتآپ چه وقت است ۶ نشانهای که در ادامهی این مقاله نوشته شده را بخوانید.
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.