نوشته های مرتبط: مدلهای کسبوکار، به زبان ساده
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
چگونه راهبری تاثیرگذار برای استارتآپ خود باشیم؟
شیوه تعامل میان مدیران و کارکنان در یک سازمان کوچک، متفاوت با یک شرکت بزرگ است.
باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
اکثر استارتآپیها میگویند ۹۰ درصد از استارتآپها شکست میخورند، اما نتیجه پژوهشها حاکی از حقیقتی دیگر است.
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
رقابت غولهای حوزه حملونقل فناورانه
در این اینفوگرافیک، نقاط قوت و ضعف غولهای جهانی حوزه حملونقل فناورانه، اوبر و لیفت، را بررسی میکنیم.
باارزشترین برند کشورها در سال ۲۰۱۷
در این اینفوگرافیک، با باارزشترین برندهای دنیا و کشور آنها آشنا میشوید.