نوشته های مرتبط: صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، راه رسیدن به موفقیت استارتآپها هستند
یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
سرمایهگذاری بیسابقه آمریکاییها در استارتآپ ژاپنی «اسمارت اچآر»
استارتآپ ژاپنی «اسمارت اچآر»، استارتآپی است که توانسته برای اولین بار، در سری دوم جذب سرمایه، از شرکت خطرپذیر آمریکایی «۵۰۰ استارتآپ» ۱۳.۳ میلیوندلار دریافت کند.
انتقاد از دستورالعمل ممنوعیت بانکها در سرمایهگذاریهای خطرپذیر
وزیر ارتباطات از دستورالعمل بانک مرکزی برای جلوگیری از حضور بانکها در سرمایهگذاریهای خطرپذیر، انتقاد کرد و از ابلاغ شیوهنامهای برای پرداخت آنلاین از طریق اپراتورهای موبایل خبر داد.
دولت به آموزش استارتآپها بها بدهد
دبیر اتحادیه کسبوکارهای مجازی، دغدغهها و مشکلات کسبوکارهای نوپای فضای مجازی در کشور را تشریح کرد.
ویژگیهای متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارتآپی ایران
نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایهگذاری استارتآپها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.
نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک متخصص کسبوکار واقعی را تشخیص دهیم؟
در هیچ برهه زمانی مانند امروز متخصص کسبوکار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسبوکار به میان میآید، همه افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر میکنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسبوکار واقعی، مهم و ضروری است.
آشنایی با مفاهیم برندسازی مجدد و زنجیرهای
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.