نوشته های مرتبط: چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟

راز عملکرد بالای ایلان ماسک چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

وقت طلاست و این روزها راز بهره‌وری بیشتر مدیران در برخوردشان با این طلای گران‌قیمت است. ایلان ماسک، از موفق‌ترین مدیران جهان، در این راستا توصیه‌هایی برای شما دارد.

اگر کارآفرینی پرمشغله هستید، این ورزش‌ها را فراموش نکنید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

در این مطلب به معرفی و شرح فواید چند ورزش ساده اما تاثیرگذار ،خصوصا در بهبود عملکرد افراد پرمشغله، می‌پردازیم.

همه چیزهایی که باید درباره شتاب‌دهنده‌ها بدانید

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۱۹ دقیقه

در این مطلب یاد می‌گیریم شتاب‌دهنده استارت‌آپ چیست و چه خدماتی به کسب‌وکارهای نوپا ارائه می‌دهد؟

مدل‌های شایستگی، پلی به‌سوی تحقق اهداف سازمانی

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

مدل‌های شایستگی سازمانی به کارکنان کمک می‌کنند تا مهارت‌هایی را که در افزایش بهره‌وری آن‌ها در جایگاه فعلی یا آتی اهمیت دارند، بشناسند و کسب کنند.

چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

هوش یکی از مهم‌ترین سازه‌های فرضی است که از زمان مطرح شدن آن توسط «آلفرد بینه» در اوایل قرن بیستم، همواره برای تبیین موفقیت شغلی و کارایی بالا به کار رفته است.

سرعت رشد استارت‌آپ خود را «هک» کنید!

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

تمایل کسب‌و‌کارهای استارت‌آپی به رشد سریع باعث به وجود آمدن عبارت جدیدی به نام «هک کردن رشد» شده است. این روش، سرعت رشد استارت‌آپ شما را چندین برابر می‌کند.

چرا کارهای مهم را به تعویق می‌اندازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

اهمال‌کاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دست‌وپنجه نرم می­‌کنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختن­‌ها را از منظر روانشناختی بررسی می‌کنیم.