نوشته های مرتبط: اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کاربرد متمایزسازی محصول در ارتقای جایگاه برند

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در حوزه کسب‌وکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکت‌ها پس از مشتری محسوب می‌شوند؛ بنابراین دانستن تفاوت‌ میان آن‌ها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.

راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

همه ما در طول روز کار‌های بسیاری انجام می‌دهیم. اما گاهی ممکن است با خود فکر کنیم با وجود حجم زیاد کار و فعالیت، خروجی خوبی نداشته‌ایم. در این مطلب به بررسی راهکار‌هایی برای افزایش بازدهی فردی می‌پردازیم.

چگونه در انجام برنامه‌هایمان متعهد باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

با وجود اینکه برای انجام کارهایمان برنامه‌ریزی می‌کنیم؛ اما این برنامه‌ریزی زیاد دوام نمی‌آورد و معمولا در نهایت از انجام کارهایمان دلسرد می‌شویم. مقابله با این وضعیت، بسیار ضروری است.

چهار اقدام کلیدی، بعد از تصمیم‌گیری اشتباه

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

در زندگی شخصی و شغلی، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید؛ به‌عنوان مثال محصولی تولید کنید که تقاضایی برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی چگونه باید تصمیم اشتباه خود را جبران کنید؟ در این مطلب خواهیم خواند.

«فردا فکنی» چیست و چه راه‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آیا کارهای مهم خود را به‌تعویق می‌اندازید و بعضا آن‌ها را فراموش می‌کنید؟ مشکل شما «فردا فکنی» نام دارد و لازم است با آن مقابله کنید.

چرا برخی افراد نمی‌توانند کار گروهی انجام دهند؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر می‌کنند نتیجه کار آن‌ها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت می‌برند.