نوشته های مرتبط: برای نوشتن دنبال خلاقها بگردید
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد
۳۰ سال پیش اگر میگفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه میشدید، اما امروز، بیشک چنین شده است.
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
از شبهجزیره طوفانی تا سواحل فضایی
بنیانگذار شرکت نیوزیلندی «اسپیس یونیکورن» معتقد است تاکنون فضا در دست میلیاردرها و دولتها بوده و او میخواهد فضا را هر چه بیشتر در دسترس همه قرار دهد.
۹ گام تا رسیدن به اولین درآمد یک میلیون دلاری
اگر برای کسب درآمد هنگفت از کسبوکار، عزم خود را جزم کردهاید، وقت آن رسیده است که نقشهای کارآمد تهیه کنید و در مسیر بهدست آوردن اولین درآمد یک میلیون دلاری قدم بگذارید.
ورزشکاران مشهور، چه استارتآپهایی تاسیس کردهاند؟
برندها و شرکتهای زیادی در جهان وجود دارند که ورزشکاران بزرگ جزء سهامداران آنها هستند. آنها معمولا پس از دوران اوج خود در ورزش بهواسطه پولی که در این حوزه به دستآوردهاند، به کسبوکار و تجارت میپردازند.
محدود کردن فضای کسبوکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم میکند
مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسبوکار سختتر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینهها پیدا میکنند.