نوشته های مرتبط: برای نوشتن دنبال خلاقها بگردید
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیستم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
آپاناژ؛ تبلیغات محتوایی شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم تبلیغات کسبوکار شما را هدفمند کرده بر اساس بازخورد کاربران از شما پول دریافت میکند.
گرافیست کسبوکار خود باشید
اگر شما بودجه لازم جهت استخدام گرافیست را در کسبوکار خود ندارید، برای طراحی گرافیکهای خود مجبور هستید خودتان دست به کار شوید و از سادهترین ابزارها برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.
روشهای ساده بوت استرپینگ برای استارتآپها
بوت استرپینگ در استارتآپ به معنای پیشبرد اهداف ابتدایی بدون دریافت کمک از سرمایهگذاران است که میتواند کمک بزرگی به رشد اولیه داشته باشد.
رمزگشایی از آینده محتوا
بازاریابی محتوا روزبهروز علمیتر و متکی بر شرکتهای خبره این حوزه میشود.
میلیونر خود ساخته شوید
راز موفقیت سرمایهدار آمریکایی «مارک کیوبن» چیست؟
چرا کارآفرینان باید همه چیز و همه کس را مورد سوال قرار دهند
شایرین ییتس، مؤسس و مدیرعامل شرکت نیما (Nima)، معتقد است استارتآپ شما زمانی به موفقیت میرسد که تا درک تمام نکات، از سوال پرسیدن دست نکشید.