کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. این کارگاه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پردیس فنی دانشگاه تهران با ارائه آرمان فاطمی، مدیر ارتباط با مشتری اسنپ برگزار میشود.
نوپانا: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار توانمند و کارا برای بازاریابی است. با یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری قدرتمند میتوانید به اطلاعات ارزشمندی مانند ثبت محصولات محبوب و غیرمحبوب مشتری، الگوهای هزینهای و محل آنها، سن و جنسیت مشتریان، سلیقهها، نیازها و عادات خرید مشتریان دسترسی داشته باشید.
داشتن شناخت خوب از مشتریان، شما را قادر میسازد تا استراتژیهای بازاریابی را در جهت صحیح توسعه داده و سپس نیازهای خاص مشتریان را برآورده کرده و در نهایت فروش خود را افزایش دهید.
ثبتنام این کارگاه نیز از طریق وبسایت ایوند بوده و کد تخفیف ۱۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.
تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بینالمللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمانهایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.
گفتنی است این رویداد با حمایت رسانهای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسبوکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار میشود.