یک استارت‌آپ موفق، یک استارت‌آپ ارزش‌آفرین است
داستان موفقیت استارت‌آپی از زبان مدیرعامل استارت‌آپ زمبورک ۸

یک استارت‌آپ موفق، یک استارت‌آپ ارزش‌آفرین است

توسط مریم امیرپور | ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۰ | ۱ دقیقه

در داستان موفقیت، به دیدگاه فعالان استارت‌آپی ایرانی در زمینه موفقیت کسب‌وکارهای نوپا می‌پردازیم.

نوپانا*: به نظر من یک نشانه یک استارت‌آپ موفق، لزوما این نیست که مانند دیجی‌کالا تعداد بسیار زیاد مشتری داشته باشد؛ ارزش‌آفرینی یک استارت‌آپ مهم‌تر است. ارزش یک استارت‌آپ، خدمتی که به مردم ارائه می‌کند و سودمندی خدماتش است. این سودمندی خود به موفقیت استارت‌آپ می‌انجامد. اگر نیازی از مردم مرتفع شود، اعتماد می‌کنند و وفادار می‌شوند.

همچنین برای موفقیت باید روی تولید محتوا تمرکز کرد و آن را بهبود بخشید؛ به مشتری پاسخگو بود تا بی‌اعتماد نشود و همه‌چیز - مخصوصا موارد مرتبط با قیمت کالا و خدمات - کاملا شفاف باشد.

*از زبان محمد جناب،‌ مدیرعامل استارت‌آپ زمبورک

 

برچسب‌ها: استارت‌آپموفقیت داستان موفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مریم امیرپور

مریم امیرپور

مریم امیرپور دانش آموخته رشته مدیریت است و نویسندگی را از سال ۱۳۸۵ در کانون ادبی دانشگاه شروع کرده است. او از سال ۱۳۸۸روزنامه‌نگاری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و پس از آن مدیریت روابط عمومی چند مجموعه را هم عهده دار بوده است.