۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه
قسمت هشتم ۸

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۰ | ۵ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

 نوپانا: همه ما مطمئنا دوست داریم کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنیم و مستقل باشیم. این موضوع نیازمند جهت‌گیری اهداف و آرزوهایمان به‌سوی ایده‌هایی است که پول بیشتر، اعتبار بیشتر و در نهایت سرمایه‌گذاری‌های کلان به همراه داشته باشند؛ اما کدامیک از ایده‌های شما می‌تواند آغازگر این تغییر باشد؟

از مراقبت کودکان، خدمات فنی، مشاوره کسب‌وکار، ساخت صنایع دستی و رزومه‌نویسی گرفته تا تمام زمینه‌های مهارتی افراد با در نظر گرفتن میزان علاقه‌ و بودجه آنها در لیست ایده‌های ما جمع‌آوری شده‌اند. این ایده‌ها را می‌توانید با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید.

ما همچنین لیستی از منابع را برای هر یک از این ایده‌ها ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند تحقیقات خود را کامل کنید. این موارد، اولین منابع مورد نیاز برای شروع مسیر استارت‌آپی شما از ایده تا مالکیت یک کسب‌وکار است.

در ادامه، ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

قسمت هشتم:

۱۵. بازاریابی آنلاین و مشاوره رسانه‌های اجتماعی

تعداد قابل توجهی از صاحبان مشاغل، نحوه بهینه‌سازی جست‌وجو‌ و همچنین روش صحیح معرفی کسب‌وکار در رسانه‌های اجتماعی را نمی‌دانند. شما می‌توانید در این موارد به‌عنوان مشاور رسانه‌های اجتماعی به آنها خدمات ارائه دهید. برای کسب تجربه در این کار، ابتدا خدمات خود را به شرکت‌های کوچک یا کسب‌وکار‌ دوستان خود ارائه دهید. تقاضا برای معرفی کسب‌وکار در رسانه‌‌های اجتماعی و بازاریابی آنلاین ‌آنها روز‌به‌روز بیشتر می‌شود؛ بنابراین اگر شما کاربرانتان را به‌روز نگه دارید و چشم‌انداز‌ خدمات آنلاین خود را به‌درستی برایشان تعریف کنید، موفقیت بیشتری خواهید داشت.

۱۶. تولید محتوا

اگر استعداد خاصی در نوشتن دارید به‌گونه‌ای که نوشته‌های شما موجب ایجاد هیجان و علاقه در خوانندگان می‌شوند، شروع این کسب‌وکار و درآمدزایی از آن فرصت خوبی برای شماست. از حوزه‌های فعالیت این کسب‌وکار می‌توان به تولید متن برای وب‌سایت‌ها، تبلیغات آنلاین، بازاریابی، مطبوعات، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، کاتالوگ‌ها و برچسب‌ها، اشاره کرد. میزان تقاضا برای این‌ کسب‌وکار، بالا است؛ زیرا اکثر صاحبان مشاغل، مدیران و بازاریابان، خود فرصت کافی برای تهیه متن‌های اثرگذار ندارند.

ارتباط با طراحان گرافیک، ناشران، سردبیران، آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌های روابط عمومی به گسترش کسب‌وکار شما بسیار کمک می‌کند. درآمد این کار کاملا به حجم کاری که انجام می‌دهید بستگی دارد. اگر مهارت‌های لازم را داشته باشید علاوه بر کسب درآمد از خدمات تولید محتوا، می‌توانید خدمات ویرایش محتوا را نیز ارائه دهید.

(همچنین بخوانید: ۴ مسیر ایده‌یابی کسب‌وکار نوآورانه )

منبع

برچسب‌ها: استارت‌آپ‌ایدهکارآفرینیدرآمدstartupIdeaکسب‌وکارآنلاینخدمات
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.