آرشیو تمامی مطالب نوپانا
مدیرعامل زرینپال به یک سال حبس محکوم شد
مدیرعامل پرداختیار زرینپال براساس حکم شعبه ۱۰۰ دادگاه کیفری دو شهرستان همدان تحت اتهام خیانت در امانت به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده است. به گفته او در پیگیریهای انجام شده قاضی تاکید کرده است که برای تغییر حکم باید روز چهارشنبه مدیران زرین پال حضوری به دادگاه مراجعه کنند در غیر این صورت حکم اجرایی میشود.
رویداد آنلاین با موضوعیت استفاده از فرصت فناوریها در عرصه پسماند
رویداد آنلاین شتاب استارتاپی با هدف «استفاده از فرصت فناوری ها در عرصه پسماند»، ۱۵ دیماه ۱۳۹۹ در دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری قزوین برگزار میشود.
دستورالعمل نحوه رسیدگی به پروندههای حمایت از تولیدات «ایران ساخت» ابلاغ شد
دستورالعمل نحوه رسیدگی به پروندههای موضوع «قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی» از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.
خدمات ویژه برای فروش محصولات به شرکتهای خلاق رسید
تعداد خدمات عرضه شده به شرکتهای خلاق برای افزایش فروش محصولات ۳۰ درصد افزایش یافت.
صنعت تاکسی آنلاین چقدر آمادگی ورود به تالار سرمایه را دارد؟
حال که موضوع عرضه استارتاپها در تابلوی بازار سهام بیشازپیش جدی شده، شاید بد نباشد تا قبل از ورود آنها به بورس، نگاهی به ارزش، مدل کسبوکاری و ... صنعت تاکسیهای آنلاین کشور بیاندازیم.
واقعیتهایی درباره دورههای دیجیتال مارکتینگ در ایران
چند سالی است که تب دیجیتال مارکتینگ، تدریس آن و دوره فروشی در ایران بالا گرفته است. حالا دیگر هر کسی با خواندن چند مقاله خارجی یا داخلی، ادعای استادی این حوزه را دارد. کلید به دستانی که به شما وعدۀ پولدار شدن سریع میدهند! کافی است درلینکداین، اینستاگرام و یا هر جای دیگری عبارت دوره آموزش بازاریابی دیجیتال (یا دیجیتال مارکتینگ) را جستجو کنید، آن وقت است که صدها گزینه برای انتخاب پیش روی شما قرار میگیرد. در میان این نتایج اگر سوابق این اساتید را جستجوکنید، متوجه میشوید تعداد زیادی از آنها در واقع، استادنما هستند! زیرا تا جایی که ما میدانیم، استادی از دو راه به دست میآید: 1- از راه تحصیل 2- از راه تجربه، و بهتر اینکه هر دو گزینه با هم باشند.
رشد ۳۰۰ درصدی تجارت الکترونیک در دوران کرونا
بررسی روزی که کسبوکارهای اینترنتی شروع بهکار کردند، تصور عمومی بر این بود که تنها عده معدودی میتوانند در این فضا فعالیت کنند و به فعالیت خود ادامه دهند. این درحالی است که موفقیت کسبوکارهای اینترنتی خیلی زودتر از آنچه تصور میشد، محقق شد و اقبال عمومی نیز فضای بهتری را برای ورود کسبوکارهای نو به دنیای مجازی فراهم کرد.
اجبار تمام کسبوکارهای آنلاین به داشتن کد مالیاتی
مدیران شاپرک در جلسهای آنلاین با پرداختیاران در روزگذشته (شنبه ۸ آذر) اعلام کردند که از این پس کسبوکارهای کوچک و بزرگ برای درگاه اینترنتی و گرفتن دستگاه پوز باید کد مالیاتی داشته باشند و این قانون باید از ساعت ۱۲ شب همان روز اجرا شود.