رویداد آنلاین با موضوعیت استفاده از فرصت فناوری‌ها در عرصه پسماند
رپورتاژ آگهی؛ ۸

رویداد آنلاین با موضوعیت استفاده از فرصت فناوری‌ها در عرصه پسماند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۶ | ۳ دقیقه

رویداد آنلاین شتاب استارتاپی با هدف «استفاده از فرصت فناوری ها در عرصه پسماند»، ۱۵ دیماه ۱۳۹۹ در دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

نوپانا: به گزارش دبیرخانه، این رویداد که در دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری قزوین برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی مدیریت پسماند تفکیک از مبدا با هدف استفاده از فرصت فناوریها در عرصه پسماندهای خشک خواهد بود.

سید حامد موسوی رییس مرکز و دبیر رویداد آنلاین شتاب استارتاپی، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: تفکیک زباله از مبدا بعنوان یکی از چالشهای با اهمیت حوزه پسماند در سالهای اخیر مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است، بنابراین به منظور استفاده از فرصت ایجاد شده با جدیدترین فناوریها و روشهای تجاری‌سازی در عرصه پسماند و محیط زیست و استفاده از ظرفیت دانش‌افزایی جوانان کشور با همکاری میان متخصصین و کارشناسان با متولیان شهری، دانشگاه مرکز علمی کاربردی شهرداری قزوین در نظر دارد رویداد شتاب استارتاپی با موضوع مسئله محور تفکیک زباله از مبدا را به صورت آنلاین برگزار کند.

موسوی در این زمینه افزود: وب سایت رسمی رویداد آماده پذیرش ایده‌های تیمهای استارتاپی و افراد خلاق در این زمینه خواهد بود

همایش رویداد شتاب استارتاپی که برای دومین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا فاصله بین استارتاپها و فضای مدیریت شهری را  به هم نزدیک کند.

موضوعات محوری رویداد :

دبیر این رویداد همچنین موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این برنامه اعلام کرد:

بررسی جدیدترین فناوریها و روشهای تجاریسازی در عرصه مدیریت پسماند ( تفکیک از مبدا ) 

حضور خبرگان، نخبگان، مدیران و جوانان شهری در رویداد

همایش رویداد شتاب استارتاپی، در روز 15 دیماه 1399 در دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری قزوین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام دراین رویداد می‌توانند به سایت http://www.qazvinup.com/pasmand مراجعه و یا با شماره تلفن 02833578069 تماس حاصل کنند.

در انتها لازم به ذکر است مرکز نوآوری دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین علاوه بر حمایت از ایده‌های برتر  و به منظور شتابدهی جوایزی نیز به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد کرد.

برچسب‌ها: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوینمدیریت پسماند تفکیک از مبدا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.