نوشته های مرتبط: نخستین گزارش سالانه دیجی‌کالا منتشر شد

برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۰/ ۳۶ دقیقه

براساس آمار، برند‌های خارجی بسیار بیشتر از انواع ایرانی توسط کاربران داخلی جست‌وجو می‌شوند. دلیل این موضوع چیست و چه راهکار‌هایی برای بهبود جایگاه اجتماعی برندهای ایرانی وجود دارد؟

۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجی‌کالا چه گذشت؟

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۱/ ۷ دقیقه

دیجی‌کالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیده‌ای از آمار و داده‌های گروه دیجی‌کالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرف‌کننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.

ثبات قیمت‌ها در دیجی‌کالا

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۴/ ۵ دقیقه

ثبات قیمت‌ها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجی‌کالا به کاربران خود است.

چگونه می‌توان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۱/ ۵ دقیقه

دوره مدیریت تعارض در تیم‌های استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

همراه با فروشندگان دیجی‌کالا در همه ایران

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۶/ ۴ دقیقه

تعداد مشتریان دیجی‌کالا در شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و با توجه به رشد پرشتاب کسب‌وکار دیجی‌کالا و افزایش تقاضا، ظرفیت مراکز پردازش و توزیع دیجی‌کالا هم روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

پل نوآوری دیجی‌کالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۳/ ۶ دقیقه

رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجی‌کالا و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.

روش‌های رایج برای ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها چیست؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۸/ ۷ دقیقه

کارگاه پیشرفته ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها به همت آکادمی دیجی‌کالا در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

رویداد بلاک‌چین ایران برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۰/ ۴ دقیقه

دومین روز از رویداد بلاک‌چین، روز ۷ مهر ۹۸ در مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.