نوشته های مرتبط: حجم بازار ICT ایران به ۱۳.۳ میلیارد دلار رسیده است

«نوآوری» حلقه مفقوده صنعت اینشورتک در ایران است

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۱۶ دقیقه

پانزدهمین رویداد فین‌تکی فیناپ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ با موضوع «اینشورتک» و با حضور صاحب‌نظران و متخصصان فناوری‌های نوین بیمه در مرکز نوآفرینی پلنت از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به‌صورت آنلاین وهمراه با رونمایی از خدمت جدید بیمیتو و ازکی برگزار شد.

بهار علم و فناوری

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۷/ ۱۴ دقیقه

همیشه سیاه‌ترین موقع شب، لحظه پیش از دمیدن سپیده است.

دولت به‌جای حل مسائل صنعت دیجیتال صورت مسئله را پاک نکند

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۳/ ۶ دقیقه

رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به فعالیت ده‌ها هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش‌افزوده، گفت: این حوزه فضای بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال است.

آینده از آن اقتصاد دیجیتال است

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۹/ ۱۳ دقیقه

وزیر ارتباطات نسبت به برخی انتقادات به فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات در عصر دیجیتال پاسخ داد و گفت: وزارت ارتباطات مسئول همه ابعاد تحول دیجیتال نیست

ردیف بودجه‌ای مجزا برای حمایت از سرمایه‌گذاران استارتاپی در نظر گرفته شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۸/ ۷ دقیقه

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه کسب‌وکارهای نوپا با ایجاد مشاغل بسیار، جوانان تحصیلکرده را جذب باز کار کرده‌اند، پیشنهاد داد: ردیف بودجه‌ای مجزا برای حمایت از سرمایه‌گذاران استارتاپی در نظر گرفته شود چراکه گسترش استارتاپ‌ها به کاهش نرخ بیکاری و تقویت اقتصاد مقاومتی در شرایط جنگ اقتصادی کمک می‌کند.

حمایت ویژه از استارتاپ‌ها با تدارک برنامه‌های خاص

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۲/ ۱۱ دقیقه

سومین رویداد خدمات مکان محور شهری روز دوشنبه ۱۷ تیرماه با حضور نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان فاوای شهرداری، سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های مرتبط در صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این صندوق برگزار شد.

تقویت و استعدادیابی کودکان و نوجوانان در حوزه کدنویسی شتاب گرفت

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۰/ ۱۳ دقیقه

تفاهم نامه همکاری طرح ملی «استعدادیابی، استعداد پروری، آموزش و توانمندسازی کدنویسی» صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضاء شد تا با حمایت نهادهای مختلف دولتی در کنار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم افزایی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه، پرورش استعداد و کارآفرینی نسل آینده ایجاد شود.

ایجاد بازار منطقه ای ۱.۵ میلیاردنفری در حوزه ICT با مشارکت ۵ کشور

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۵/ ۴ دقیقه

وزیر ارتباطات خواستار ایجاد بازار منطقه ای ۱.۵ میلیارد نفری در حوزه اینترنت و ارتباطات با همکاری مشترک ایران، روسیه، ترکیه، آذربایجان و هند، شد.