نوشته های مرتبط: جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای ۹۷ دیجی‌کالا

۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجی‌کالا چه گذشت؟

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۱/ ۷ دقیقه

دیجی‌کالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیده‌ای از آمار و داده‌های گروه دیجی‌کالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرف‌کننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.

ثبات قیمت‌ها در دیجی‌کالا

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۴/ ۵ دقیقه

ثبات قیمت‌ها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجی‌کالا به کاربران خود است.

چگونه می‌توان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۱/ ۵ دقیقه

دوره مدیریت تعارض در تیم‌های استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

همراه با فروشندگان دیجی‌کالا در همه ایران

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۶/ ۴ دقیقه

تعداد مشتریان دیجی‌کالا در شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و با توجه به رشد پرشتاب کسب‌وکار دیجی‌کالا و افزایش تقاضا، ظرفیت مراکز پردازش و توزیع دیجی‌کالا هم روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

پل نوآوری دیجی‌کالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۳/ ۶ دقیقه

رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجی‌کالا و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.

روش‌های رایج برای ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها چیست؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۸/ ۷ دقیقه

کارگاه پیشرفته ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها به همت آکادمی دیجی‌کالا در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.