نوشته های مرتبط: رهبران رشد، رویداد دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف

نیاز کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۷/ ۷ دقیقه

غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانس‌های تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.

DM Talk رویدادی برای آگاهی

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۴/ ۷ دقیقه

DM Talk رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال است که می‌توان آن را بزرگترین گردهمایی کامیونیتی دیجیتال مارکتینگ ایران نیز نامید.

سگمنتینو؛ اولین استارتاپ ایرانی که با کاربرد واقعی هوش مصنوعی بنا شده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۸/ ۱۱ دقیقه

پلتفرم سگمنتینو به‌عنوان اولین استارتاپ ایرانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ به طور کامل بر پایه هوش مصنوعی بنا شده استارت کارش را زده است.

پل نوآوری دیجی‌کالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۳/ ۶ دقیقه

رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجی‌کالا و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.

دورهمی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۰/ ۲ دقیقه

دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، عصر روز سه‌شنبه ۲۱ آبان در کارخانه نوآوری آزادی، مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست برگزار خواهد شد.

سالن مخصوص استارت‌آپ‌ها در “چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر”

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۶/ ۲ دقیقه

در نمایشگاه امسال سالنی برای استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌ها اختصاص یافته است.

بزرگ‌ترین تصورات غلط درباره‌ رهبری تیم کسب‌و‌کار

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۷/ ۱۴ دقیقه

در سراسر دنیا تعاریف متعددی از مفهوم رهبری تیم وجود دارد؛ اما تنها تعداد کمی از آن‌ها که معنی جهت‌گیری هویت فردی را دارند، صحیح هستند.