نوشته های مرتبط: وجود شتاب دهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها در حوزه انرژی ضروری است

استارت‌آپ‌ها زمینه‌ساز بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۶/ ۶ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فناوري‌هاي حوزه اقتصاد ديجيتال و هوشمندسازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري گفت : استارتاپ‌هاي حوزه انرژي با ورود در پلات‌فرم‌هاي اقتصاد اشتراكي مي‌توانند زمینه اشتراك‌گذاري دارايي‌هاي انرژي خانگي و مصرف آن در راستاي بهينه‌سازي مصرف را فراهم کنند .

لزوم حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید انرژی و مدیریت کربن در کشور

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۸/ ۳ دقیقه

مدیر برنامه‌ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر ضرورت حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در تولید و نگهداشت انرژی، گفت: از آنجایی که نفت اصلی‌ترین انرژی در کشور است؛ از این رو ما کمتر به سراغ تولید سایر انرژی‌ها رفتیم؛ لذا لازم است تا شرکت‌های دانش‌بنیان نقش مهمی در این عرصه ایفا کنند.

گردهمایی شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه انرژی

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۱/ ۳ دقیقه

ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی گردهمایی شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه انرژی را برگزار می‌کند تا شاهد تقویت اکوسیستم استارت‌آپی کشور در حوزه انرژی هر چه بیشتر باشیم.

دبیر «ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی» منصوب شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰/ ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی با ادغام سه ستاد «توسعه فناوری و نوآوری نفت، گاز و ذغال سنگ»، «بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست» و «توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر»، در حکمی دبیر ستاد تازه تاسیس «توسعه فناوری حوزه انرژی» را منصوب کرد.