نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

استراتژی دورکاری، کسب‌وکار کوچک شما را جهانی می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

استخدام همکاران دورکار می‌تواند کسب‌وکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.

برترین کارمندان دنیا چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۱۳ دقیقه

کارمندان برتر هر کسب‌وکار، برای رسیدن به موفقیت، رفتارها و عادات تقریبا مشترکی را دنبال می‌کنند.

برای کارمندان‌، یک مدیر تمام‌عیار باشید

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

به‌عنوان یک مدیر، در پی برقراری رابطه‌ مناسب با کارمندانتان باشید تا آنها نیز با انگیزه‌تر کار کنند.

گوش‌دادن معجزه می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

چگونه بتوانیم شنونده خوبی برای حرف‌های دیگران باشیم و کیفیت ارتباط با آنها را متحول کنیم؟

آیا همیشه حق با مشتری است؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان می‌دهید.

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، باعث می‌شود مشتریان شما ۳ برابر شوند.

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در قسمت قبلی، باید‌ها و نباید‌هایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری می‌پردازیم.

احترامی که احیا شدنش در جامعه را مرهون استارت‌آپ‌ها هستیم

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

تغییر رفتاری در جامعه که آن را در نتیجه فعالیت استارت‌آپ‌ها می‌توان سراغ گرفت.