نوشته های مرتبط: برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل می‌دهد

آشنایی با مفاهیم سبد برند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از انتقاد‌های منفی به نفع برند خود استفاده کنید

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیه‌هایی از طرف مشتریان هستند و کمک می‌کنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.

نگاهی بر نمودار ادراکی و شخصیت یک برند

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بسته‌بندی محصول، ابزاری برای نمایش توانمندی برند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اگر می‌خواهید فروش کسب‌وکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کرده‌ایم کمک بگیرید.

نگاهی بر مدل فرصت، رشد ارگانیک و نقش بسته‌بندی در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.