نوشته های مرتبط: اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۱/ ۸ دقیقه

ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور می‌توانید از یک وبینار برای توسعه کسب‌وکارتان استفاده کنید؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقه‌مندان و مدیران ارشد شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های بزرگ کشور در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار شد.

رهبران رشد، رویداد دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۱/ ۵ دقیقه

مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار می‌کند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسب‌وکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار می‌شود.

فروشندگان حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارند؟

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۹/ ۵ دقیقه

فروشندگان حرفه‌ای برای جذب مشتری و حفظ آن‌ها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی باشند.

فروشندگان حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارند؟

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۵/ ۵ دقیقه

فروشندگان حرفه‌ای برای جذب مشتری و حفظ آن‌ها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی باشند.

فروشندگان حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارند؟

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۵/ ۴ دقیقه

فروشندگان حرفه‌ای برای جذب مشتری و حفظ آن‌ها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی باشند.

توضیحاتی پایه‌ای در نقطه شروع مسیر پر تلاطم بازاریابی

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۶/ ۱۴ دقیقه

امروزه برداشت های نادرست از مفاهیم ساده و پایه ای بازاریابی، یکی از بزرگ‌ترین معضلات دنیای بازاریابان شده است.