نوشته های مرتبط: سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) چیست؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۴/ ۱۰ دقیقه

سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها همواره یکی از مشکل‌ترین و پرریسک‌ترین کارها است.

فروش سهام استارت‌آ‌پ‌ها معمولا چه زمانی است؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۴/ ۱۵ دقیقه

در حالیکه‌ می‌گویند یک کسب‌وکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمی‌شود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسب‌وکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده ‌می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۹ دقیقه

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

۴۸محصول جدید دانش‌بنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۸/ ۱۲ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: در چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان در این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.

نوآوری در تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

مراسم پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه یکم دانشگاه تهران روز گذشته با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس، محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران و امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران در ساختمان مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

سازمان امور مالیاتی تکالیف قانونی صاحبان استارت‌آپ‌ها را مشخص کرد

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۱/ ۱۲ دقیقه

براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور، صاحبان مشاغل مکلفند ظرف چهار ماه از تاریخ شروع فعالیت، مراتب را کتبا به اداره امور مالیاتی محل شغل خود اعلام و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند. اشخاص حقوقی پس از تاسیس، مکلفند دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی را از اداره کل امور مالیاتی مربوطه دریافت نمایند و نسبت به تشکیل پرونده (دریافت شماره واحد مالیاتی و شماره کلاسه پرونده) و پرداخت حق تمبر اقدام نمایند.