نوشته های مرتبط: مثلث رشد کسب‌وکار؛ کلید موفقیت در رقابت

هنر راه اندازی کسب و کار

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱/ ۱۰ دقیقه

کتاب هنر تاسیس استارت‌آپ 16 هشدار جدی به سرمایه‌گذاران استارت‌آپ‌ها می‎دهد تا کسب‎ و کارشان رونق یابد.

بازاریابی در سلامت دیجیتال چیست؟

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۰/ ۵۲ دقیقه

نشست تخصصی رسانه اکوموتیو، با حضور مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای پیشگام سلامت دیجیتال برگزار شد.

دورهمی «لذت خواندن»، جشن امضای کتاب‌های نشر برآیند برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۲/ ۴ دقیقه

در این مراسم، سه کتاب «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید»، «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» و «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» به خوانندگان و مخاطبان معرفی شدند.

انتخاب رهبر از درون تیم یا استخدام آن؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵/ ۱۰ دقیقه

یکی از مزایای راه‌اندازی استارتاپ این است که برای هدایت آن به یک عمر تجربه نیاز نیست اما در عین حال اگر از مشاوره یک رهبر مجرب هم بی‌نصیب باشد، ممکن است با تصمیمی اشتباه به نقطه پایان برسد. با توجه به این مساله ترجیح می‌دهید تیم رهبری را از افراد درون استارتاپ انتخاب کنید یا از کسانی که در شکل گیری آن نقش نداشته‌اند کمک بگیرید؟

از حمایت‌های ظاهری تا سنگ‌اندازی‌های واقعی در کار استارتاپ‌ها

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۴/ ۱۵ دقیقه

در سال‌هایی نه‌چندان دور، انجام کارهای ساده به آسانی حالا نبود. کسی فکرش را نمی‌کرد روزی، اهمیت ندارد در تهران باشی یا در دور‌افتاده‌ترین روستاها، اهمیتی ندارد برای خانه‌ات مبل و یخچال بخواهی یا برای تراکتورت چرخ یا گاو و گوسفند برای مزرعه‌ات؛ همه چیز با یک سرچ ساده اینترنتی برایت مهیاست.

چرا ترکیب خوش‌بینی و کارآفرینی برای استارتاپ‌ها خطرناک است؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۸/ ۶ دقیقه

استارتاپ‌ برای بسیاری از افراد به نماد راه‌اندازی کسب و کار شخصی بدل شده، فارغ از اینکه بسیاری از آنها عاقبت خوشی پیدا نمی‌کنند. برای مثال شاید در نگاه اول راه‌اندازی ۴۱۴ هزار کسب و کار در بریتانیا طی سال ۲۰۱۶ فوق‌العاده به نظر برسد اما در همان سال ۳۲۸ هزار استارتاپ هم تعطیل شدند.

روزگار غریب استارتاپ‌ها در سال ۹۸

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۳/ ۲۶ دقیقه

سرمایه‌گذاری، ادغام، تعطیلی، پلمب، فیلترینگ، تملک، کرونا، تعدیل، جریمه و همه آنچه بر سر استارتاپ‌ها آمد

نیاز کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۷/ ۷ دقیقه

غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانس‌های تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.