نوشته های مرتبط: چگونه از تصمیم راه‌اندازی استارت‌آپ خود مطمئن شویم؟

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

چرا ترکیب خوش‌بینی و کارآفرینی برای استارتاپ‌ها خطرناک است؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۸/ ۶ دقیقه

استارتاپ‌ برای بسیاری از افراد به نماد راه‌اندازی کسب و کار شخصی بدل شده، فارغ از اینکه بسیاری از آنها عاقبت خوشی پیدا نمی‌کنند. برای مثال شاید در نگاه اول راه‌اندازی ۴۱۴ هزار کسب و کار در بریتانیا طی سال ۲۰۱۶ فوق‌العاده به نظر برسد اما در همان سال ۳۲۸ هزار استارتاپ هم تعطیل شدند.

مدل درآمدی پرسود برای استارت‌آپ‌های سیلیکون ولی

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۰/ ۱۹ دقیقه

استارت‌آپ‌های جدید سیلیکون‌ولی با انتخاب مدلی برای ارائه‌ خدمات به شرکت‌های دیگر، جریان درآمدی مناسبی در دوران سخت دنیای فناوری ایجاد می‌کنند.

ترانوس، استارتاپ ۹ میلیارد دلاری و بزرگ‌ترین کلاهبردار سیلیکون ولی

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۴/ ۱۱ دقیقه

ترانوس استارتاپی ۹ میلیارد دلاری بود که توسط یک دانشجوی اخراجی ۱۹ ساله استنفورد تاسیس شد. این استارتاپ در سال ۲۰۰۳ وعده دستگاهی کوچک برای آنالیز خون را داده بود که ماجراهایی جنجالی به پا کرد و سال گذشته منحل شد. اما این اتفاق چگونه رخ داد؟

با زبان بدن، نتایج بهتری در کسب و کار داشته باشید!

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۸/ ۲۲ دقیقه

مدیر موفق کسی است برای یک جلسه بسیار حائز اهمیت خودش، تیم و حتی طرف مقابلش را برای این جلسه آماده کند. حرف‌هایش را پیش از شروع جلسه تمرین کند.

آیا گوش دادن به موسیقی در حین کار خوب است؟

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۶/ ۸ دقیقه

سوت بزن و کار کن؛ این بخشی از شعری است که در کارتون سفید برفی و هفت کوتوله خوانده می شود. جالب است بدانید که علم هم تا حدودی با این ایده موافق است و بطور مثال آنطور که در برخی تحقیقات علمی آمده گوش دادن به موسیقی در حین کار با تردمیل انسان را ترغیب می کند که با پشتکار بیشتری به دویدن ادامه دهد.

برنامه چین برای رقابت با سیلیکون‌ولی

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵/ ۹ دقیقه

دولت چین به‌منظور تبدیل منطقه‌ی خلیج بزرگ این کشور به رقیبی تازه برای سیلیکون‌ولی کالیفرنیا تا سال ۲۰۳۵ برنامه‌ریزی کرده است.