آشنایی بیشتر با قطار فدک و امکانات لوکس آن
رپرتاژ آگهی؛ ۸

آشنایی بیشتر با قطار فدک و امکانات لوکس آن

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۲ | ۱۰ دقیقه

قطار امن ترین وسیله نقلیه بین سایر وسایل به شمار می رود. سالانه مسافران زیادی به خاطر امنیت و قیمت ثابت بلیط قطار، از این وسیله نقلیه برای گشت و گذار در داخل کشور استفاده می نمایند. قطار علاوه بر خصوصیات بیان شده هنگام سفر راحتی بسیار بالایی را برای مسافر به ارمغان می آورد. شاید قطارها در گذشته به دلیل تنوع پایین از مشتریان زیادی برخوردار نبودند. ولی امروزه با افزایش تعداد شرکت های حمل و نقل ریلی تنوع خدمات و نوع قطارها نیز افزایش یافته است.

نوپاناشرکت ریلی فدک از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت های حمل و نقل ریلی خود کرده است. قطارهای فدک به دست مهندسان آلمانی ساخته شده و با اجاره شدن توسط ریل پرداز نوآفرین پا به عرصه حمل و نقل ریلی گذاشتند. قطارهای فدک در این مدت کوتاه توانسته اند رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نمایند و در این عرصه به افتخاراتی نیز دست پیدا کنند. از جمله افتخارات قطار فدک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اخذ گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه
  • گواهینامه مدیریت کیفیت برای مشتری مداری
  • گواهینامه مدیریت کیفیت در آموزش نیروی انسانی و استقرار عالی سازمانی در حوزه‌ حمل‌ و نقل ریلی

رزرو بلیط قطار فدک

اگر به فکر رزرو بلیط قطار فدک هستید تا سفر خود را آغاز کنید، می توانید بلیط قطار فدک را از ۱۷۰۰ نمایندگی مجاز کشور به صورت حضوری رزرو نمایید. اگر رزرو و خرید حضوری برایتان مقدور نیست و وقت و هزینه بالایی را برایتان در بر خواهد داشت، توصیه می کنیم از خرید اینترنتی استفاده نمایید. با وجود سایت های معتبر و مختلف فروش بلیط قطار فدک مانند تیک بان متقاضی می تواند درون منزل و یا محل کار خود رزرو بلیط قطار فدک را به راحتی آب خوردن انجام دهد.

علاوه بر روش های قبلی می توانید از اپلیکیشن مخصوص فروش بلیط قطار نیز استفاده نمایید. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان بوده و محیط داخلی آن همانند فضای سایت می باشد. با این تفاوت که در اپلیکیشن های فروش بلیط قطار می توانید از راهنماهای طراحی شده برای راحتی کار استفاده نمایید. این نرم افزارها قابلیت نصب بر روی سیستم عامل IOS و اندروید را دارد.

ویژگی های اپلیکیشن فروش بلیط قطار به شرح زیر می باشد:

  • جستجوی آسان بلیط قطار
  • خرید آنلاین بلیط قطار فدک
  • سیستم پشتیبانی شبانه روزی
  • اطلاع رسانی بابت نحوه ارائه خدمات
  • ایجاد فضایی برای خرید بلیط رفت و برگشت
  • بدون نیاز به عضویت برای استفاده از خدمات اپلیکیشن
  • ایجاد سیستم هوشمند جهت هشدار زمان حرکت قطار به مسافرین
  • دریافت کامل اطلاعات بلیط های قطار مورد نظر از طریق ایمیل و موبایل
  • اطلاع رسانی از آخرین تخفیف های قطار فدک و تهیه بلیط مقرون به صرفه
  • ارائه لیستی کامل از سفرهای گذشته مسافران و بلیط هایی که خریداری کرده اند

امکانات قطار فدک

امکانات قطار فدک با استانداردهای جهانی برابری می کند، سرویس های بهداشتی فرنگی و ایرانی وکیوم شده، تزئینات داخلی منحصر به فرد و لوکس، راهنماهایی برای هدایت بهتر مسافرین در قطار و تهیه تخت هایی متناسب با فرم بدن انسان برای ارمغان خوابی راحت و دلنشین، وای فای رایگان، عایق های صوتی و حرارتی در کوپه ها، سامانه اعلام و اطفای حریق، امکان تنظیم دمای هر کوپه و تعبیه دوربین های مداربسته نیز برای امنیت مسافران از امکانات قطار فدک محسوب می شوند.

قطارهای فدک از لحاظ امکانات به سه دسته کلاس فدک (ویژه)، کلاس تجاری (بیزینس) و کلاس اقتصادی (عادی) تقسیم بندی می شوند.

کلاس فدک (لوکس): در قطارهای لوکس فدک با فرش قرمز و نوشیدنی از شما استقبال می شود. در کلاس لوکس فدک از خدماتی نظیر سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته جهت تماشای فیلم و پخش موسیقی، سفارش پیش غذا، غذا در وعده های اصلی، دسر و نوشیدنی های گرم و سرد بهره مند خواهید شد.

کلاس تجاری (بیزینس): در کلاس تجاری (بیزینس) سرویس های خواب با کیفیت و وکیوم شده برای مسافران طراحی شده است. نکته قابل ذکر در این کلاس تجاری قطار فدک تعبیه فضا برای افراد معلول و کم توان جسمی است. این افراد بدون نیاز به کمک می توانند در این قطارها تردد داشته باشند.

کلاس اقتصادی (عادی): کلاس اقتصادی (عادی) قطار فدک نیز دارای امکانات بسیار خوبی به نوبه خود می باشد. مسافرانی که این کلاس قطار فدک را برای مسافرت های پیش روی خود انتخاب می نمایند، در طول سفر می توانند از غذاهای گرم و سرد و نوشیدنی های متنوع در طول سفر استفاده نمایند. برای خواب این مسافران نیز اقلام مختلفی در نظر گرفته شده است. این اقلام هر روز شسته شده و کاملا بهداشتی می باشند.

پذیرایی در قطار فدک

پذیرایی در قطار فدک بسیار شیک و به روز بوده، این شرکت برای پذیرایی از مهمانان خود از مهماندارانی که در زمینه مهمانداری و عوامل وابسته به آن تحصیل کرده اند استفاده می کند. این مهمانداران علاوه بر تحصیل دوره های متفاوت مهمانداری را گذرانده اند. مهمانداران در هر کوپه قرار دارند تا بتوانند در اسرع وقت به مهمانان با نوشیدنی های گرم و سرد خدمت رسانی کنند. مسافرانی که برای خرید بلیط قطار فدک اقدام می نمایند، در هنگام خرید این امکان برایشان فراهم است تا از کترینگ Dona فدک غذای مورد علاقه سفر خود را سفارش دهند.

قیمت بلیط قطار فدک

قیمت بلیط قطار فدک به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط قطار فدک امکانات متفاوت قطارها با یکدیگر است. قطارهای فدک به تفکیک ارزانترین قیمت به بالاترین قیمت، کلاس اقتصادی (عادی)، کلاس تجاری (بیزینس) و کلاس فدک (لوکس) می باشد. به طور کلی هرچه امکانات قطار محدودتر باشد، بلیط فدک ارزان تر خواهد بود.

دومین عامل مسیرهای ریلی می باشد. از گذشته تا به امروز مسیرهای ریلی نیز تاثیر فراوانی بر  قیمت بلیط فدک داشته اند. در مسیرهای پرتردد قیمت بلیط فرق خواهد کرد. سومین عامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط زمان سفر است. هر چه زمان استفاده از قطار فدک در مسیرهای پیش رو بیشتر باشد، قیمت بلیط فدک نیز بیشتر خواهد بود.

برچسب‌ها: رزرو آنلاین بلیطرزرو بلیطقطار فدکحمل و نقل ریلی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.