نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتری‌مداری

رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیش‌بینی شده تنظیم کنید

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پیش از اینکه یک کسب‌وکار به مرحله‌ مقیاس‌پذیری برسد، بنیان‌گذاران باید ملزومات و زیرساخت‌های این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.

چگونه پاسخگوی شکایت‌های مشتریان باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

نشست مشترک کارآفرینان بخش خصوصی ،مجلس و دولت

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰/ ۳ دقیقه

کارآفرینان بخش خصوصی ،نمایندگان تاثیرگذارمجلس و دولت برای چاره اندیشی مشکلات اقتصادی کشور، پنج شنبه همین هفته گردهم می‌آیند.

لزوم حرکت جامعه به سمت استارت‌آپی شدن

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶/ ۹ دقیقه

تا چندسال پیش واژه «استارت‌آپ» برای بسیاری واژه‌ای غریب بود، ولی امروز که از تاکسی‌های اینترنتی، سفارش غذا به‌صورت اینترنتی یا خرید کالاهای موردنیاز ازطریق فروشگاه‌های اینترنتی استفاده می‌کنیم.

تغییر نگاه از ثمره‌های استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی است

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۰/ ۲ دقیقه

معاون جهاد دانشگاهی اظهار کرد: استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی به تغییر نگاه و تغییر فرآیندها به شدت کمک کند.

راه‌آهن مستعد ورود استارت‌آپ‌ها است

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۶/ ۱۱ دقیقه

مشاور مدیر عامل راه‌آهن: استارت‌آپ‌ها شرکت‌هایی هستند که به‌صورت «چابک با پرسنل کمتر و استفاده از فناوری IT» وارد یک صنعت می‌شوند و سعی می‌کنند مشکلات صنعت را از راه‌های نوین حل کنند.