نوشته های مرتبط: عوامل شکست استراتژیهای بازاریابی
سازمان مالیاتی ماهیت استارتآپها را قبول ندارد
دبیر اتحادیه کسبوکارهای مجازی با بیان اینکه گفتار درمانی دردی از کسبوکارهای نوپا دوا نمیکند، گفت: بهرغم وعدههای دولت، سازمان امور مالیاتی ماهیت کسبوکارهای نوپا را قبول ندارد.
شتابدهنده تک به دنبال تیمهای استارتآپی
شتابدهنده تک از تیمهای استارتآپی حوزه آموزش، تبلیغات، تولید محتوا، گردشگری و سبک زندگی که نمونه اولیهای از محصول یا خدمت نوآورانه خود را تولید کردهاند، دعوت میکند.
افزایش شتابدهندههای زیستفناوری در سال ۹۷
دبیر ستاد توسعه زیستفناوری از افزایش تعداد شتابدهندههای زیستفناوری در سال جاری خبر داد.
انتشار فراخوان «جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت»
نخستین جشنواره ملی رسانههای دیجیتال سلامت مهرماه ۱۳۹۷ توسط موسسه آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.
چرا کسبوکارهای اینترنتی در ایران پا نمیگیرند؟
بیش از یک دهه است که ساختار اقتصاد کشورهای صنعتی از اقتصاد کارخانه ای به اقتصاد دانشبنیان تغییر کرده است، تغییری که سبب شده تا بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی کشورها از طریق کسبوکارهای اینترنتی تامین شود.
افزایش همکاری ایران با سازمان جهانی مالکیت فکری
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و مدیرکل سازمان جهانی مالکیت فکری دیدار کردند که در این جلسه بر توسعه همکاریهای وایپو در حوزه مالکیت فکری در ایران تاکید شد.
جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت
فراخوان شرکت در «جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت» از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.