نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسبوکارها در شبکههای اجتماعی
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
از شبهجزیره طوفانی تا سواحل فضایی
بنیانگذار شرکت نیوزیلندی «اسپیس یونیکورن» معتقد است تاکنون فضا در دست میلیاردرها و دولتها بوده و او میخواهد فضا را هر چه بیشتر در دسترس همه قرار دهد.
۹ گام تا رسیدن به اولین درآمد یک میلیون دلاری
اگر برای کسب درآمد هنگفت از کسبوکار، عزم خود را جزم کردهاید، وقت آن رسیده است که نقشهای کارآمد تهیه کنید و در مسیر بهدست آوردن اولین درآمد یک میلیون دلاری قدم بگذارید.
ورزشکاران مشهور، چه استارتآپهایی تاسیس کردهاند؟
برندها و شرکتهای زیادی در جهان وجود دارند که ورزشکاران بزرگ جزء سهامداران آنها هستند. آنها معمولا پس از دوران اوج خود در ورزش بهواسطه پولی که در این حوزه به دستآوردهاند، به کسبوکار و تجارت میپردازند.
فیلترینگ کسبوکارها، به اعتبار آنها و اعتماد کاربران ضربه میزند
میلاد جهاندار: برای فعالین حوزه فینتک، اعتبار و جلب اعتماد کاربران از همه چیز مهمتر است. ما تلاش زیادی را برای کسب این اعتبار انجام می دهیم و اقداماتی مانند فیلترینگ، تمامی این زحمات را از بین میبرد.
محدود کردن فضای کسبوکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم میکند
مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسبوکار سختتر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینهها پیدا میکنند.
بهترین راهحل گفتوگو است، نه فیلترینگ
قاسم رادمان: برای جوانان این مرز و بوم که در چارچوب قانون کار میکنند و دانش خود را در قالب خدمتی نو و با ازرش افزوده زیاد و کمهزینه برای کشور، در معرض استفاده دیگران قرار میدهند، گفتوگو و کمک به آنها همیشه بهترین راه است، نه فیلترینگ.