نوشته های مرتبط: کسبوکارهای نوپا و اقتدار ملی
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
راهاندازی استارتآپ کار دشواری است و نگهداری از آن در بازار، دشوارتر! اما اگر استارتآپی سه اصل اساسی بیانشده در این مطلب را رعایت کند، بهراحتی از بازار حذف نمیشود.
مشاهده همزمان چندین مسابقه ورزشی با هدست واقعیت افزوده
هدست واقعیت افزوده «تردآی ایکسوان» (ThirdEye X1) به شما این امکان را میدهد تا چندین مسابقه ورزشی را در یک صفحه دیجیتالی تماشا کنید.
الکلاسیکو؛ رقابت تکنولوژیها در مسابقه فوتبال!
هر ساله مسابقه ۲ تیم رئالمادرید و بارسلونا عرصه نمایش بهترین فناوریها بوده است؛ امسال نیز از بهترین و جدیدترین تکنولوژیها برای تصویربرداری این دیدار استفاده شد.
هوش مصنوعی، انقلاب بعدی حوزه کسبوکار
هوش مصنوعی غیر از رباتها و فیلمهای پرفروش، چه چیزی را در ذهن شما تداعی میکند؟ آیا میدانستید دنیای کسبوکار، بهزودی توسط این تکنولوژی قبضه میشود؟
اوبر، خودروهای پرنده را به بازار میآورد
خودروهای پرنده دیگر یک رویا نیستند و اوبر به عنوان یکی از بزرگترین سرویسهای حملونقل آنلاین قصد دارد تا در ۳ سال آینده به این حوزه وارد شود.
معرفی چند ایده برتر کسبوکارهای کوچک برای آقایان
در این مطلب به معرفی چند ایده برای شروع کسبوکارهای کوچک میپردازیم که بیشتر مناسب آقایان است و راهاندازی برخی از آنها نیاز به بودجه زیادی ندارد.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.