نوشته های مرتبط: نوآوریهای تبلیغاتی در انتخابات اخیر دنیا
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارتآپ خود طراحی کنیم؟
هر کسبوکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهیرسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه میتوان در یک آگهی کوتاه کسبوکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.
اپلیکیشنهایی که مدیریت یک استارتآپ را بسیار آسانتر میکنند
تعداد اپلیکیشنهای مرتبط با کسبوکار به بیش از هزاران عدد میرسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کردهایم که میتوانند در انجام کارهای خستهکننده و کاهش استرس در استارتآپ، به شما کمک کنند.
محصولات پوما به هوش مصنوعی مجهز میشوند
شرکت پوما، همواره یکی از شرکتهای پیشتاز در استفاده از تکنولوژی برای محصولات ورزشی بوده است. این بار نیز این شرکت، هوش مصنوعی را به محصولات خود اضافه خواهد کرد.
دوچرخههایی که روی آنها قدم میزنید!
دوچرخه های استارتآپ «لوپیفیت» اولین دوچرخههای الکتریکی در دنیا هستند که دوچرخهسوار برای حرکت باید روی آن قدم بزند!
هوش مصنوعی، حوزه بهداشت و درمان را متحول خواهد کرد
در این مطلب، همبنیانگذار یکی از مطرحترین شرکتهای فناوری داروسازی جهان، در مصاحبهای توضیح میدهد که تکنولوژی، چگونه بهزودی صنعت مراقبتهای درمانی را متحول میکند.
گجتی برای شارژ بیسیم تلفن همراه شما
شارژرهای بیسیم مدت زیادی نیست که وارد بازار شدهاند؛ با این حال آنها هنوز قابلیت حمل بالایی ندارند. استارتآپ ولت با معرفی پاوربانک بیسیم خود این مشکل را حل کرده است.
این محافظ صفحه هوشمند، کار با گوشیهای بزرگ را بسیار آسانتر میکند
یکی از معایب تلفنهای همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، در دسترس نبودن تمام نقاط صفحه نمایش است. محصول استارتآپ «نامبیز» این مشکل را حل کرده است.