نوشته های مرتبط: همايش کارآفرینی با طعم انتقال تجربه
همایش بزرگ آینده بازاریابی
رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسبوکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار میشود.
فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
سفارشهای آنلاین خود را از این پرینتر سهبعدی تحویل بگیرید!
محصول استارتآپ ولاد (Voladd)، چاپگری سهبعدی است که میتواند محصولی که از اینترنت سفارش دادهاید را در مدت کوتاهی چاپ کند.
آنچه اکوسیستم استارتآپی بارسلونا به ما میآموزد
پیشرفت اکوسیستم استارتآپی بارسلونا، مدیون عوامل مختلفی است که بیشک پشتیبانی دولت و ارتباطات عالی جهانی، از مهمترین آنها هستند.
استارتآپها راه رسيدن به توسعه اقتصادی را كوتاه میکنند (قسمت دوم)
دکتر عبدالرضا بهادریفرد: «استارتآپها بنا به ذات، ماهیت و فلسفه وجودیشان، با جذب سرمایه بهسرعت به نتیجه میرسند و ارزش افزوده اقتصادی قابل ملاحظهای خلق میکنند.»
استارتآپی که کیفیت آب آشامیدنی شما را تضمین میکند
محصول استارتآپ میته (Mitte)، دستگاه تصفیه آب هوشمندی است که آب پاک و دارای املاح معدنی مناسب را در دسترس شما قرار میدهد.
استارتآپها راه رسيدن به توسعه اقتصادی را كوتاه میکنند (قسمت اول)
دکتر عبدالرضا بهادریفرد: «استارتآپها بنا به ذات، ماهیت و فلسفه وجودیشان، با جذب سرمایه بهسرعت به نتیجه میرسند و ارزش افزوده اقتصادی قابل ملاحظهای خلق میکنند.»
سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
اختراع یا تولید یک محصول، راحتترین قسمت راهاندازی کسبوکار است. سختی کار زمانی آغاز میشود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.