نوشته های مرتبط: محموله کیت تشخیص کرونا برای تست ۴۰ هزار نفر به آلمان صادر شد
رشد ۳۰۰ درصدی تجارت الکترونیک در دوران کرونا
بررسی روزی که کسبوکارهای اینترنتی شروع بهکار کردند، تصور عمومی بر این بود که تنها عده معدودی میتوانند در این فضا فعالیت کنند و به فعالیت خود ادامه دهند. این درحالی است که موفقیت کسبوکارهای اینترنتی خیلی زودتر از آنچه تصور میشد، محقق شد و اقبال عمومی نیز فضای بهتری را برای ورود کسبوکارهای نو به دنیای مجازی فراهم کرد.
کدام کسب و کارها در بحران کرونا فعالتر شدند؟
تغییر در شیوه توزیع و مصرف کالاها و خدمات در زمان شیوع کرونا، معادلات بسیاری از کسبوکارها را به هم ریخته اما برخی نیز با افزایش درآمد روبرو شدهاند.
استارتآپهای شتابان؛ هفت سال بدون توقف
تقویت شرکتهای دانشبنیان یا همان استارتآپها به طور مستمر در دستور کار دولت بوده و طی چند سال گذشته این رویکرد حمایتی به شکوفایی این حوزه یاری رسانده است.
نگاهی اجمالی به کسب و کارهای آنلاین در دوران کرونا
پاندمی کرونا شرایطی را بر جهان کسب و کار حاکم کرده که بسیاری از کسب و کارها تنها در اندیشهی بقا برای گذر از این چالش جهانی هستند. این پاندمی حتی روش زندگی، کار و نوع ارتباط انسانها را از اساس تغییر داده است.
حمایتهای دولت از اکوسیستم استارتاپی در بحران کرونا همچنان ادامه دارد
مهدی عظیمیان، رئیس مرکز شتابدهی نوآوری و مدیرکل توسعه شعب و پردیسهای پارک فناوری پردیس خبر داد: حمایت دولت از زیستبوم فناوری و نوآوری کشور همچنان ادامه دارد و برای فعال نگهداشتن زیستبوم کارآفرینی کشور در شرایط همهگیری ویروس کرونا تلاش میکنیم.
استارتاپ ها باید به سمت بورس بروند
علی فیاضبخش، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری سرآوا از وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران در دوران پساکرونا میگوید.
بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟
در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده است.
کتاب کودک رایگان «داستان من» برای مبارزه با کرونا
استارتآپ داستان من، که اقدام به تولید داستانهای اختصاصی برای کودکان میکند، کتابی ویژه برای آموزش به کودکان در این زمان بحرانی طراحی کرده است.