نوشته های مرتبط: راهاندازی کمپین آموزش الکترونیک رایگان «هر کجا، هر زمان، یادگیری»
استارتاپ ها باید به سمت بورس بروند
علی فیاضبخش، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری سرآوا از وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران در دوران پساکرونا میگوید.
بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟
در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده است.
کتاب کودک رایگان «داستان من» برای مبارزه با کرونا
استارتآپ داستان من، که اقدام به تولید داستانهای اختصاصی برای کودکان میکند، کتابی ویژه برای آموزش به کودکان در این زمان بحرانی طراحی کرده است.
موفقیت زیست بوم فناوری و نوآوری در مواجهه با کرونا ویروس
یادداشت پرویز کرمی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در رابطه به موفقیت زیست بوم فناوری و نوآوری در مواجهه با کرونا ویروس!
سامانه تشخیص پونومی COVID_۱۹ رونمایی شد
امروز دستاوردی دیگر برآمده از زیست بوم فناوری و نوآوری در میدان مبارزه با کرونا رونمایی شد؛ سامانه تشخیص پنومونی (ذات الریه) کرونا. سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان تهران در این مراسم رونمایی حضور داشتند.
ارائه آموزش رایگان در کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری
برگزاری کمپین آموزش از راه دور«هر کجا، هر زمان، یادگیری» تا 15 فروردین ماه جاری ادامه داشته و تاکنون بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان الکترونیک ارائه شده است.
گزارش اقدامات کرونایی به رئیس جمهوری ارائه شد
سورنا ستاری از ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به رییسجمهوری خبر داد
تولید لباسهای حفاظتی ویژه کادر درمان
کارگروه اطلاعرسانی کمپین نفس خبر داد که این کمپین با حمایت اتاق بازرگانی تهران و کمک و مشارکت فعالان بخش خصوصی تولید لباس حفاظتی با پارچه مخصوص را از امروز، چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه، آغاز کرده است.