نوشته های مرتبط: آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در فرابورس ایران

صادرات ۴۵۰ میلیون دلاری محصولات دانش‌بنیان به ۶۰ کشور جهان

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۲/ ۸ دقیقه

عملکرد کارآفرینان و استارتاپ‎های ایرانی نشان می‌دهد که تاکنون 3800 شرکت تشکیل شده‌ و 60 هزار میلیارد فروش و 450 میلیون دلار صادرات داشته است.

سرمایه‌ جدید پیدی از غول پرداخت جهان

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۷/ ۵ دقیقه

با گذشت یک ماه از اعلام جذب سرمایه‌ی ۵۵ میلیون دلاری پیدی (Paidy)، این استارت‌آپ فین‌تک ژاپنی با سرمایه‌گذاری استراتژیکی از جانب غول پرداخت جهان، ویزا (Visa) مواجه شده است.

مقابله ترامپ با سرمایه‌گذاری چین در سیلیکون ولی

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۵/ ۱۲ دقیقه

به خاطر افزایش تنش میان دو قدرت بزرگ تکنولوژی جهان – یعنی آمریکا و چین-بعضی از کارآفرینان حوزه تکنولوژی از حس پشیمانی به‌عنوان یک فروشنده ناراضی هستند.

راه‌اندازی ۶ نوع صندوق خطرپذیر مشارکتی در حوزه دانش‌بنیان

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۶/ ۸ دقیقه

دکتر بهزاد سلطانی، رئيس صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در نشست خبری در خصوص فعالیت‌های این صندوق، تسهیلات اعطایی به شرکت‌های دانش‌بنیان، طرح‌های مصوب برای دریافت تسهیلات، مدل سرمایه‌گذاری و برنامه‌های صندوق برای شرکت‌های دانش‌بنیان مطالبی را ارائه کرد.

هلدینگ‌ها، سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری را تقویت کنند

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۵/ ۵ دقیقه

مدیرعامل فرابورس نوآوری را یکی از مولفه‌های اقتصاد دانش‌بنیان برشمرد و گفت: مادامی که دانش شما ارزش اجرایی نداشته باشد، ثروتی هم در پی نخواهد داشت و برعکس اگر بتوان آن را اجرایی کرد درآمد و ثروتی که در پی آن به وجود می‌آید رشد و توسعه اقتصادی را نیز رقم خواهد زد.

امکان عرضه سهام شرکت‌های بزرگ اینترنتی و استارت‌آپ‌ها در بورس

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۸/ ۶ دقیقه

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران اعلام کرد شرکت‌های بزرگ اینترنتی تننها با ارزشگذاری می‌توانند وارد بورس شود و هیچ مشکلی برای عرضه این شرکت‌ها وجود ندارد.

واگذاری بهره‌برداری از ایستگاه‌های دریافت اطلاعات ماهواره‌ای

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۰/ ۵ دقیقه

سازمان فضایی ایران در راستای کاهش تصدی‌گری و حضور فعال بخش خصوصی در چرخه فناوری فضایی، در حال بررسی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ورود بخش خصوصی به موضوع توسعه و بهره‌برداری از ایستگاه‌های زمینی دریافت تصاویر و داده‌های ماهواره‌ای است.

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.