نوشته های مرتبط: ۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجیکالا چه گذشت؟
برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین
براساس آمار، برندهای خارجی بسیار بیشتر از انواع ایرانی توسط کاربران داخلی جستوجو میشوند. دلیل این موضوع چیست و چه راهکارهایی برای بهبود جایگاه اجتماعی برندهای ایرانی وجود دارد؟
ثبات قیمتها در دیجیکالا
ثبات قیمتها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجیکالا به کاربران خود است.
چگونه میتوان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟
دوره مدیریت تعارض در تیمهای استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
همراه با فروشندگان دیجیکالا در همه ایران
تعداد مشتریان دیجیکالا در شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و با توجه به رشد پرشتاب کسبوکار دیجیکالا و افزایش تقاضا، ظرفیت مراکز پردازش و توزیع دیجیکالا هم روز به روز گسترش پیدا میکند.
پل نوآوری دیجیکالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه
رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجیکالا و دانشگاهها برگزار میشود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.
ماشین نو؛ پلتفرم مارکتپلیس فروش لوازم یدکی
آکادمی فروش وبسایتی علمی در زمینه استارتآپهاست. این وبسایت در بخش گفتوگو با کسبوکارهای ایرانی این هفته خود به سراغ استارتاپ ماشین نو رفته است که در ادامه میخوانیم.
روشهای رایج برای ارزشگذاری استارتاپها چیست؟
کارگاه پیشرفته ارزشگذاری استارتاپها به همت آکادمی دیجیکالا در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.