نوشته های مرتبط: سگمنتینو؛ اولین استارتاپ ایرانی که با کاربرد واقعی هوش مصنوعی بنا شده است
امضای تفاهمنامه همکاری میان مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و شرکت همراستا
این تفاهمنامه در جهت ارتقای همکاریهای دو مجموعه خصوصی دانش بنیان که در زمینه فناوریهای نوین اینترنت اشیا و بلاکچین فعالیت دارند در اردیبهشت ماه سال جاری منعقد گردید.
چهارمین همایش آینده وب و موبایل برگزار شد
چهارمین همایش آینده وب و موبایل (FOWM) توسط مدرسه استانداردهای وب در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
چهارمین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا(IoTWay ۴)
دوره آموزش جامع اینترنت اشیا (IoTWay 4) توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا، ۲۲ و ۲۳ آذرماه سال جاری برگزار میگردد.
سمینار آموزش مقدماتی اینترنت اشیا برگزار شد
سمینار آموزشی آشنایی با اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای مدیران برگزار گردید.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
رهبران رشد، رویداد دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف
مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار میکند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسبوکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسبوکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار میشود.
چهارمین دورهمی دیامام برگزار شد
چهارمین دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ (DMM) با حضور جمعی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، منتورها، اینفلوئنسرها و مدیر مارکتینگهای کسبوکارهای محتلف در تاریخ سهشنبه ۲۳ مرداد برگزار شد.