نوشته های مرتبط: همراه با فروشندگان دیجیکالا در همه ایران
۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجیکالا چه گذشت؟
دیجیکالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیدهای از آمار و دادههای گروه دیجیکالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرفکننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.
ثبات قیمتها در دیجیکالا
ثبات قیمتها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجیکالا به کاربران خود است.
چگونه میتوان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟
دوره مدیریت تعارض در تیمهای استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
پل نوآوری دیجیکالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه
رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجیکالا و دانشگاهها برگزار میشود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.
ماشین نو؛ پلتفرم مارکتپلیس فروش لوازم یدکی
آکادمی فروش وبسایتی علمی در زمینه استارتآپهاست. این وبسایت در بخش گفتوگو با کسبوکارهای ایرانی این هفته خود به سراغ استارتاپ ماشین نو رفته است که در ادامه میخوانیم.
روشهای رایج برای ارزشگذاری استارتاپها چیست؟
کارگاه پیشرفته ارزشگذاری استارتاپها به همت آکادمی دیجیکالا در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
رویداد بلاکچین ایران برگزار شد
دومین روز از رویداد بلاکچین، روز ۷ مهر ۹۸ در مرکز همایشهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.